EWAZNIEBA. Było. minęło i się nie wróci.

piątek, 22 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Astrophilerin nominowała mnie do nagrody za co serdecznie dziękuję. Aby mieć szansę na nagrodę powinnam: Na swoim blogu stworzyć notkę o nominacji, podając przy tym link do osoby, która mnie nominowała / Napisać o sobie siedem rzeczy, których odwiedzający bloga jeszcze nie wiedzieli / Nominować szesnaście innych osób (nie można jednak nominować osoby, która mnie nominowała) / Zostawić na ich blogach komentarz, dzięki któremu dowiedzą się o nagrodzie i nominacji. 

Teraz  coś o o mnie: 1. nie miałam zielonego pojęcia, że taka nagroda istnieje. 2. będę miała problem ze znalezieniem 16 blogów. 3. wcześniej na miejscu tego bloga był inny blog, ale zmieniłam koncepcję. 4. nie wiem jak długo to pociągnę, na ile wystarczy mi cierpliwości. 5. przez najbliższy miesiąc nie będę tutaj zaglądała, wyjeżdżam do sanatorium. 6. po powrocie umieszczę kilka recenzji, bo bez czytania się nie obejdzie. 7. nie wiem jeszcze jakie, nie znam zasobów sanatoryjnej biblioteki.

Mogę nominować blogi, które mnie zainteresowały, choć nie miałam zbyt dużo czasu na buszowanie po nich. Oto one: 

http://nivejkowy.blogspot.com/                                 http://czarnypieprz.blogspot.com/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz