EWAZNIEBA. Było. minęło i się nie wróci.

piątek, 4 kwietnia 2014

stare murale (3)



Ku mojej wielkiej radości na kolejny stary mural trafiłam w ciągu kilku następnych dni. Mural reklamujący WSS SPOŁEM i usługi Praktycznej Pani, niegdyś popularnych społemowskich ośrodków, znajduje się przy ul. Wyzwolenia, naprzeciwko dawnego Szpitala Kolejowego. 


Szpitala już nie ma, ale na szczęście ostały się społemowskie sklepy prowadzące działalność handlową. Ja przynajmniej nie mogę na nie narzekać. Z "mojego" sklepu jestem zadowolona i chętnie polecam innym. Z czystym sumieniem reklamuję gdzie tylko można. Jak widać, nie wszystko co socjalistyczne było złe. Przy dzisiejszej konkurencji SPOŁEM świetnie sobie radzi.


Kolorowa reklama WSS SPOŁEM zdecydowanie ożywiała szare, stare kamienice. A czy była skuteczna, to już insza inszość. A oto treść społemowskiej reklamy, którą mimo dużego powiększenia zdjęcia z trudnością odczytałam.
WSS SPOŁEM
KORZYSTAJ Z USŁUG I BEZPŁATNEGO
PORADNICTWA OŚRODKÓW
PRAKTYCZNA PANI
Al. Wyzwolenia 36/82
Ul. Powstańców
Ul. Łokietka 17
Ul. Armii Czerwonej 11 tel. 253-72
Ul. Parkowa 61 tel. 474-78
Ul. Konopnickiej 7 tel.  758-41

2 komentarze:

  1. Ach, jestem dumna jak paw. Moje zdjęcie starego murala umieściła www.facebook.com/blizejkonsumenta

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę żal, że mural został zlikwidowany. a właściwie zastąpiony ogromnym logo WOŚP.

    OdpowiedzUsuń